Fullspäckad (Fullpackad? Fullplanerad? Full? Packad?) helg.

Som alltid har studentlivet mycket att erbjuda men konstigt nog är sömn inte en av de sakerna. Efter tolv timmars jobb i lördags lade jag mig i sängen medveten om att jag skulle upp knappt fyra timmar senare. För att göra vad? Fiska givetvis! Det är så vi studenterna får det att gå runt, vi fångar vår egen mat. Dock gick det inte riktigt som planerat så det blev den dyraste fisken jag någonsin "köpt". Sju timmar till havs med Calle och Angelica var bra terapi för själen. Trots att det var polarvinter och vi var påklädda med fem lager så kändes det att våren var på väg när solen lös oss i ansiktet:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0