Nu är vi där igen

Där, där det inte finns någon tid för att skriva ens ett ynka litet blogginlägg. Jag har mycket att berätta om, det har hänt både det sjukaste och det näst sjukaste. Hälften av er skulle falla av stolen om jag skrev om den senaste tiden. Men tyvärr så hinner jag inte dela med mig. Just nu är jag inne i ett pluggpass som består av 55 min effektivt pluggande följt av 5 minuters paus. Sedan på't igen. Så var planen i alla fall. Det verkar snarare som att det blir två timmar plugg och en kvarts paus. Intressant va? Så nu vet ni att klockan 17.22 går jag på min nästa pluggfria kvart. Det kan ni ju tänka på, eller inte. Nu drar Isa i mig, vi måste fortsätta.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0