Skönt med stöd från bästis

Mitt förra inlägg var ingen succé. Det går inte att blogga från bloggappen så jag måste göra det via den vanliga internetsidan och då blir följden att jag inte kan bifoga bilder. Inte heller skriva ordentligt uppenbarligen.
Hur som helst så hade jag tänkt skiva att jag sms:ade Linnéa häromdagen eftersom jag som bästa kompis till henne känner mig skyldig att uppdatera om hur jag har det. Detta trots att jag vet att det inte är hennes grej. Till svar fick jag:

"Haha fy vad tråkigt och ointressant jag tycker att det verkar! Men bra att du trivs bland koskiten;)"

Sedan:

"<3<3 jag älskar dig iallafall"

Det är skönt att hon är som hon alltid har varit. En dag skall jag lära henne att gilla koskiten. Hon kommer fråga varför hon skall tycka om det och svaret kommer hon få när hon väl gör det.

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0