Dagens tips!

Judith kommer ut från badrummet och kryper ner i sägen (vi skall lägga oss nu klockan nio). Jag tittar frågande på henne och undrar om hon borstat tänderna (hon använder ju eltandborste och jag hade inget hört). Hon svarade att hon borrade tänderna i duschen. Jag skrattade, frågade om hon skämtade, skrattade lite till och sa att hon är konstig. "Det ä jättepraktiskt" sa hon och efter lite betänketid måste jag hålla med om att det borde vara det. När jag sa att jag var tvungen att blogga det sa hon att alla kommer tycka att jag är konstig som inte gör det. Oavsett vad så måste jag testa det här! Verkar hur chill som helst. Konstigt att tanken aldrig slagit mig. //Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0