Tredje gången gillt

Idag har jag duschat för tredje gången i år.
Jag anser inte själv att jag gnäller allt för ofta men det kan vara något utav det jobbiaste.
Skojade om att införa som nyårslöfte att inte duscha på hela året men det har ju redan gått år skogen.
Det är inte jobbigt att duscha men det är jobbigt att vara oduschad och veta att man antingen måste gå med blött hår i tre timmar eller blåsa det torrt till en stor boll. Det är en av få saker jag grämer mig för att göra.
Andreas säger att jag är den enda tjejen som inte gillar att duscha. Men jag gillar att duscha, bara inte innan jag skall göra det.
Skål på ett nyårslöfte som knappt är kul att skämta om! Det finns ju liksom inte så mycket poäng med det...
//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0