And it's not what you've lost but it's what you find.

Studentkorridorsoskulden är tagen. Imorgon lämnar jag den korridor som för alltid kommer att ha varit min första. Jag har ofta väldigt idylliska bilder av hur vissa saker och ting skall vara. Ibland är det jobbigt att jag har det men ofta tycker jag att det som blir blir det som jag helst vill ha. Jag trodde bara att det var i mitt huvud jag skulle hitta någon att dricka te med mitt i natten men se så det blev? Bättre än förväntat. Om det inte hade varit för att jag åker till Alperna på fredag så hade det varit bra mycket sorgligare än vad det är. Jag vet också att jag kommer komma tillbaka hit, i alla fall till samma hus.
Så, på återseende 6söder! Ni är bäst:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0