Tröjan du hatar (låttips av Isa)

Igår drack jag lagom med vin på föfesten. Sådär lagom att jag red på min osynliga arabiska häst hela vägen från lägenheten där vi var till klubben dit vi skulle. Jag hoppade av hästen när vi kom fram till kön men höll fortfarande i den. Jag har funderat under dagen och jag kan inte komma på om det är skönt eller oskönt att föra en seriös konversation med vakterna om var jag skall ställa min häst. I garderoben hade de ingen plats för den nämligen. Det bästa är när Linnéa skall förklara för sina vänner som aldrig träffat mig innan: " Alltså Mika gillar hästar och ibland har hon en tendens att uttycka det på fyllan". Hon ångrade nog i det läget att hon presenterat mig som sin absolut bästa kompis tidigare under kvällen. Bara den presentationen är ju värd ett skratt i sig. Hur som helst så var det en rolig kväll, Sofia skrattade mycket åt hästen.
Nu sitter jag här i mitt nya rum och funderar. Det är stökigt. Linnéa flyttade till sitt nya place idag och snart skall vi ut och äta middag med hennes föräldrar som är här och hälsar på. Det blir en lugn kväll, imorgon skall det pluggas. Jag vill somna framför tv:n ikväll, var alldeles för längesedan jag gjorde det sist:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0