All this time.

Jag har köpt mig ännu ett par färgglada byxor. Problemet är att jag nog inte kommer använda dem,  även om det egentligen inte är så svårt så slutar det alltid med de där svarta, tråkiga, vanliga, passartillallt, jagvillintestickaut byxorna när jag står inför valet. Jag köpte ett par gröna med förra året som fortfarande har alla lapparna kvar. Fast de köpte jag av misstag... (Hur köper man ett par byxor av misstag? Det får ni reda på här i welosecontrol.blogg.se nästa vecka!) De orange är lite påskiga, det var nog så jag tänkte:)

Fast jag lovar mig själv att jag skall använda dem om det så är det sista jag gör. Annars är jag väldig dum som köpt dem och jag måste bevisa för mig själv att jag inte är dum. Jag har ett enormt behov av att hävda mig för mig själv.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0