Laddar batterierna

Jag har varit iväg några timmar och fotat en sittning på Malmö nation. Nu är jag hemma en sväng för att ladda batterierna på både kameran och mig själv. Sedan skall jag tillbaka och fota nattklubben. Jag var på det sämsta humöret när jag gick dit men så fort jag fick pratat lite med min blixt blev det mycket bättre. Jag vill helt enkelt bara skriva hur roligt det är att fota, nästan allting. Jag trodde inte att jag kunde bli på bättre humör men det kunde jag. Jag har en fotoblogg på gång, känner att jag är i behov av lite nystartande.
Dagens ros går helt enkelt till min kamera. Riset är att jag inte kan fokusera automatiskt utan måste göra det manuellt, vilket är svårt eftersom jag inte ser när jag hittat skärpan på ett mörkt dansgolv.
Nu skall jag äta jordgubbar medans batteriet laddar klart.
Om humöret stiger i den här takten är det möjligt att det blir festande efter stängning inatt, mest för att det är så man gör här i Lund när man har jobbat.
En inte så vanlig torsdag.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0