Woopwoopwoopwoopwoop

Vet ni vad det absolut jobbigaste i mitt liv skulle kunna vara? Det skulle kunna vara att jag inte kan göra kaffe kl. 01.23 en onsdag då jag sitter uppe och pluggar.

 

Men nu är det inte det.

 

Nu är det absolut jobbigaste att jag inte kan göra kaffe kl. 01.23 en onsdag då jag sitter uppe och inte pluggar.

 

Jag har aldrig någonsin internetshoppat men alldeles nyss drog jag hem några klänningar från Nelly.

 

PLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGA ELLER SOV!

 

Det är allt jag har att säga mig själv.
Jag skall liksom åka till skolan om sex timmar.
Idoit.
Dumförklarade Mika.
(Fast det var lite kul att shoppa hihihihihi)
//Mika

Kommentarer
Postat av: Mika

Vad duktig du är Mika :) / Mika

2011-09-21 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0