Why can't you understand?

Låten som jag länkar här under ligger i en av mina spotifylistor och den kommer alltid på vid rätt tillfällen. I början tyckte jag inte alls om den men nu gillar jag den! Den kommer nog alltid få mig att tänka på min första vecka här i Lund.
Hur som helts så har jag aldrig förstått vad det är dem sjunger. Kanske att det hade gått om jag verkligen koncentrerat mig men det har jag inte gjort. Efter att ha lyssnat på låten är den enda meningen jag lyckats höra och som satt sig: "Why can't you understand?" Komiskt nog. De första gångerna trodde jag alltid att det var en svensk låt när jag hörde den första raden.
Tyvärr så googlade jag texten och nu vet jag vad de säger och kan inte höra något annat än de engelska orden som sångaren sjunger. Jag har tappat förståelsen för att den skulle vara obegriplig.
Jag har alltid tyckt att den låter djup, haha!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0