Varför sitta ensam och gråta en fredagskväll?

Jo för att man som psykologistudent får den briljanta idéen att man skall hacka lök till fredagstacosen som skall ätas framför skolböckerna. Jag kan inte hacka skiten utan att gråta.
Nu har jag i alla fall återhämtat mig och efter en förmiddag fylld med lite plugg skall jag snart åka iväg som ninja för att förfesta inför sittningen ikväll. Jag måste sluta skriva så att jag kan gå loss till lite Avicii innan jag måste gå. Det är lördag och det känns fett bra!

 

Jag måste också dela med mig av min nya upptäckt. Jag har börjat plugga till dubstep! Sedan jag var hos Linnéa i USA är jag halvt såld på den musiken. Och vet ni vad? Det funkar bättre än något annat jag pluggat till! Det är svårt att plugga till Melissa eller Håkan ibland eftersom jag kan varenda rad och lätt sjunger med. Men dupstepen glömmer jag av att jag spelar och jag lyssnar bara på slumpmässiga låtar jag inte kan.
Jag ville egentligen länka en annan låt men jag hittar den inte. Det är lite för mycket vocals i denna för att jag skall kunna låta bli att sjunga med men den funkar också bra!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0