"Skolfri" torsdag!

Sara har sovit hos mig i två nätter nu och oboy vad vi har varit effektiva vad gäller allt!
Eller?
Igår pluggade vi. Jag på min percpetion och hon på sina symboliska former.
Det är konstigt hur allt annat i världen blir roligt när man skall plugga.
Som tur var kom Rosanna hit en stund och drack kaffe med oss.
Så efter att ha gått upp klockan åtta på morgonen och sedan beklagat oss hela dagen över att vi måste plugga satte vi oss ner klockan fem på eftermiddagen och öppnade böckerna. Och vet ni vad?
Det var kul.
Det är ofta inte själva pluggandet i sig som är jobbigt, speciellt inte nu när jag valt vad jag vill läsa. Det är allt den tiden runt omkring då man vet att man måste göra det. Bättre att bara få det gjort! Det skall jag lära mig till nästa gång (yeah right).
På kvällen tog vi oss en träningsrunda i Malmö och insåg att jag bor sjukt nära det mesta. Det hann bli mörkt medan vi var ute och det är en himla mysig stad!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0