Off to school

Jag har pluggat hela förmiddagen och skall till skolan för att ha seminarium. Jag behöver inte gå ännu men är helt klar så jag bara sitter här. Jag tror att jag är rastlös vilket inte händer speciellt ofta. Jag har till och med skor på mig och jag tänker sitta såhär i tjugo minuter till innan jag går. Visste ni att det bara är en myt att vi bara använder 10% av hjärnans kapacitet? Det finns inget vetenskaplig underlag som stödjer det påståendet.
Jag har aldrig riktigt förstått grejen med att lägga upp en bild flera gånger i samma inlägg fast i olika färgnyanser. Många gör det. Jag insåg nu att de kanske är för att de inte kan välja vilken de gillar bäst. Så för att vara på den säkra sidan lägger man upp alla. Jag testar, jag kanske gillar det jättemycket. Problemet då kommer bli att jag redigerar mina bilder på många olika sätt och kommer sluta med runt kanske 89 varianter av samma bild i ett inlägg.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0