Nu luktar alla mina kläder mango!

Och det beror inte på att jag slängde med en mango i tvättmaskinen utan för att mitt sköljmedel luktar mango.
Idag har jag tvättat i tre timmar. Jag tycker det är svinkul!
Under tiden som jag väntat på min tvätt har jag städat. Bilden tog jag för några dagar sedan och det ser inte riktigt ut så längre, det har försvunnit lite möbler. Något som dock fortfarande gäller är att jag har gardinerna fördragna för det blir så ljust här inne annars. Jag älskar att ha ett " allt i ett"-rum där jag har allt förutom kök och badrum.

 

Nu skall jag snart hämta den sista tvätten som är på torkning. Jag tvättade sönder ett par jeans men har hört att det är modernt så det passade ju nästan bara bra. När jag tog ut dem ur tvättmaskinen såg de sjukt små ut så det blir intressant att se om jag kommer behöva gymma i ett halvår för att komma i dem. Alltid kul med förändringar.
Efter att jag hämtat tvätten skall jag plugga! All day long. Har parkhäng med min nollningsgrupp (eller vad det kallas) senare i eftermiddag om plugget tillåter!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0