Men döh?

Ibland undrar jag om jag blev tappad som barn, seriöst.
Men förra inlägget "Flow going!" ville jag bara få sagt det jag glömde att nämna; att jag är på väg in i ett flow. Inte ett pluggflow på några timmar utan ett livsflow som jag inte vet hur länge det håller i sig. Det är konstigt att man kan känna på sig när det skall funka men just nu vet jag att det kommer göra det.
Jag hade mitt livs flow förra vintern och jag kan inte komma på någon annan förklaring än att det handlar om att jag är trött på att inte vara i något flow. Lite jävla anamana (försökte googla stavningen) och en vilja att allt skall gå åt det bättre hållet. Det finns inget mer energigivande än det här tänket.
Det är så enkelt gjort, märker jag speciellt när jag pratar med andra som gör det, att vända allt till något negativt. Nästan lika enkelt är det att vända allt till något positivt. Det handlar bara om vad man vill. Jag är bäst på att ta energi även ur det som är dåligt, bara jag vill. Dagar som idag ifrågasätter jag varför jag någonsin skulle vilja något annat.
Ännu en gång måste jag gå så att jag hinner med min dag, later!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0