iPhoto stängdes ner i mitt försök att tömma mobilen på bilder...

Men! Några bilder hann jag få. Eftersom vi är så himla modemedvetna på den här bloggen tänkte jag idag visa "dagens". Inte dagens så som många säkert uppfattar det; i form av lunch. Nej, inte heller dagens outfit (som det borde vara haha) utan dagens shopping. 
Dagens stora boyfriend-hoodtröja. Jag undrar hur många X som får plats i min tröja innan L:et? Jag har redan bott in mig i den och om jag någon gång tar mig utanför dörren i den kommer folk tänka att oj, det måste vara en väldigt biffig kille jag lånat den tröjan av. Eller bara en väldigt tjock kille:)
Jag shoppade lite annat med. Jag kan verkligen inte skriva vad det är jag har köpt för det vet jag knappt själv.

 

Jooo, jag fick tag i min adapter som jag jagat i flera veckor! Så att jag kan koppla samman tv:n med datorn som i sin tur är kopplad till min hårddisk med filmer. Dock var det fel sladd men det kan inte jag hjälpa. Jag måste fixa det de kommande dagarna så att jag och Linn kan mysa film när hon kommer hit:)

 

Jag har köpt ljus idag med! Men jag har inga tändstickor så jag sitter mest här och tittar på dem och är stolt över att jag köpt dem. Om jag hade haft tändstickor, den rätta adaptern samt lite disciplin så att det hade varit städat här, ja då hade det varit en riktigt mysig liten håla. Fast jag gillar det som det är nu med:) Stökigt, musik istället för tv och brandsäkra ljus:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0