Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Idag har jag varit i Saras supermysiga lägenhet efter att jag och Rosanna flitigt skaffat oss våra intyg för att kunna köpa billiga busskort:)
Tydligen tycker båda två att det är ensamt att bo själv. Kan låta som ett dumt påstående att säga motsatsen, vilket det också säkert är, men jag säger den ändå. Jag gillar det! Det är så mycket fläng på dagarna och även hemma så jag hinner inte känna mig ensam. Och när jag väl gör det så gillar jag det. Jag är en ensamvarg in i margen:)
En konstig grej är att jag tycker att bloggen är ett sällskap. Som nu. Visserligen har jag andra saker jag borde göra men det känns socialt att skriva här, för jag vet att det finns i alla fall några som kommer läsa det. Om inte annat får jag skriva det i vilket fall och det räcker. Det är min blogg så jag får skriva exakt vad jag vill!

 

Så, jag vill informera er om att jag just nu laddar över mina 3374 bilder från iPhonen till datorn. Dum som jag är markerade jag alla bilderna själv istället för att välja "importera alla". När alla väl är överförda skall jag radera dem från mobilen. Så skönt! Jag skall också göra ett inlägg men mina top 10 bilder under min iPhones liv. Väldigt konstig mening men ni förstår nog vad jag menar!

 

Jag tänker alltså sitta här i min säng och blogga för att jag egentligen borde plugga eller städa (det är kaos här) men just nu vill jag ha det sociala och det får jag genom att posta inlägg som ingen svarar på...

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0