För att slippa plugga

tänker jag berätta för er vad jag skall köpa idag (eftersom så många av våra läsare desperat undrar).
Jag har pluggat bra idag och tänker därför se på idol (det är ungefär så belöningssystemet fungerar). Men innan dess måste jag köpa:

 

* En förlängningssladd så att jag kan få ström till tv:n.

 

*En adapter så att jag kan sätta bildsladden från tv:n i datorn och även en sladd så att jag får ljudet från datorn till tv:n (hitta en bloggmening med mindre relevant fakta).

 

*Två sladdar till min skrivare, en från uttaget till skrivare och en från skrivaren till datorn (det känns faktiskt som att den här meningen är ännu mindre nödvändig än den förra)

 

* En kaffekokare inklusive sladd till den.

 

Har jag sagt att jag har sladdfetisch? (Eller hur det nu kan tänkas stavas) Så off we go, tänkte träna samtidigt. Det innebär joggingskor och en svettig Mika inne i köpcentret några minuter bort. Jag måste skynda mig om jag skall hinna hem till idol!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0