Flow going!

Ibland är livet jobbigt. Idag måste jag ta mig till psykologiska institutionen för att skaffa mig ett intyg som jag måste ha med till Kåren för att få ytterligare ett intyg som jag kan ta med mig till Skånetrafiken så att jag kan köpa ett nytt busskort.

 

Jag måste också ta en rejäl shoppingrunda med Rosanna i Malmö samt äta middag i Saras nya lägenhet. Livet är inte lätt. Det är tur att jag i alla fall har sovit oändligt många timmar och pluggat ännu fler timmar nu på morgonen så att jag känner att jag ligger i fas med vad jag vill prestera.
Igår kom jag av okänd anledning in på min Spotifylista "random" som var min näst första lista och jisses vilka bra låtar! Höll mig till den hela dagen och jag skall länka den här när jag tagit bort de låtarna som med tiden blivit värdelösa. Nu måste jag verkligen sätta fart och komma ut ur min lägenhet för andra gången idag.

 

Så länge kan ni lyssna på Owl City – The Saltwater Room som är först i min "Random"-lista.
So tell me darling do you wish we'd fall in love?

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0