Eftersom Linnéas önskan att jag slutar lägga upp bilder på hästar:

Idag hade jag velat ha Zacke att dela min sorger med.
För det är sorgligt att plugga såhär mycket och ändå ha så mycket kvar.
Idag var det föreläsning i 10-12 sedan satt vi kvar till klockan 18 och pluggade.
Hem och springa en sväng sedan plugga igen.
Charlotte sms:ade att hon hade köpt fel papper och bröt ihop nästan till tårar.
På den nivån är det.
Imorgon är det seminarium klockan tre. Tanken är att vara inne på plats vid tio.
På onsdag har vi en ny föreläsning och på torsdag ett till seminarium, även det klockan tre.
Klockan åtta på fredag morgon har vi tenta och 4 timmar och 25 minuter senare går min buss mot Göteborg som jag är väldigt tveksam till att jag hinner med.
Jag är i alla fall inte ensam och det är skönt.
Idag har Erik hjälp mig med mig dator och det skall han ha cred för.
Trots att jag inte kommer ha så mycket till liv denna veckan så är det himla mysigt att sitta här hemma och läsa om alla psykiska störningar man kan drabbas av.
Förresten så satt jag och William (även Kim tror jag) på en förfest och skrattade åt bilden ovan samt andra bilder på Zackes mule. De tyckte att det bara såg sjukt ut. Jag älskar den mulen:)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0