Det finns en kille

som betyder lite mer för mig än vad de flesta andra killarna i världen gör. Inte bara för att han är min bästa vän utan också för att han ringer mig varje gång han står på en av Håkans konserter. Jag lyckas aldrig själv tajma in dem men tack vare Ivan får jag uppleva dem ändå. Jag minns en gång när jag var på lagret på Ica och lyssnade på Håkan. Jag satt på en låda kattmat och rös, dels för att musiken är så underbar och dels för att jag visste att det inte kommer gå en Håkankonsert utan att jag får det samtalet. Igår spelade han på Liseberg och det var tur det för jag spenderade hela kvällen hemma med mina studier.
Länken mellan mig och Håkan.
Jag ville hitta någon go bild på Ivve när han skrattar men just nu hittar jag ingenting på min dator och jag har inte tid att leta. Hittar bara en mapp så den här bilden får duga, vilket den gör! :)

 

 

"Så säg som det är 
för den här gången 
krävs det mer 
innan jag öppnar armarna 
förlorar mig 
och känslorna faller fritt 
på midnattsgatorna 
för vem skulle bry sig 
om våra hjärtan blev förstörda? 
Men allt det här vänder sig 
in i mig

Och du är det finaste jag vet 
när allt annat här 
är falskt och fel 
och jag går bara ner mig 
för det är så jag säger det 
du är det finaste jag vet"

 

Sedan bröts det...

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0