Tisdag och jag vill vara sådär skön som jag inte är

Tidig tisdagsmorgon har resulterat i att jag fått pluggat mycket mer än förväntat. Jag har också varit sådär soft att jag målat naglarna samtidigt som jag pluggat så effektivt. Jag dricker te och lyssnar på lugn musik som motverkar stress. Lägenheten har fyllts med små vita moln som jag svävar på och min bok som tidigare vägde närmare tre kilo väger numera ingenting. Så bra går det.
Eller så är det så att jag har hängt upp min tvätt i lägenheten halva morgonen (till dubstep) eftersom jag inte hann torka den. Jag tänkte måla naglarna så jag tog en ångestfylld paus från pluggandet för att göra det., jag kan absolut inte göra det samtidigt. Målade ena handen men blev för rastlös av att sitta stil och låta det torka så jag hispade runt, gick in i ett lakan och förstörde det totalt. Insåg att mina naglar är för fula för att uppmärksammas med nagellack. Så jag lade ännu lite mer tid på att ta bort det på den handen jag hann måla. Jag tappade flowet jag aldrig kom in i och nu sitter jag här och skäller på mig själv för att jag bloggar samtidigt som jag fortfarande skriver inlägget.
Nu skall jag i alla fall fortsätta, det går faktiskt bra när man kommer in i det:) Skolan börjar vid tre. Kaffe innan dess? Ja tack.
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0