Med cykeln på axeln

Eftersom Karl blev vegetarian (i en månad) på fyllan förra veckan fick vi anpassa dagens kost efter det. Vi lagade samma mat som sist eftersom vi studenter inte har någon som helst fantasi! Men gott blev det!
Förutom det har jag skypat med Linnéa i kanske fyra,fem timmar. Det är inte så komplicerat som det låter utan vi har varandra på högtalare medans vi gör annat. Det roliga är att vi spelar musik för varandra och vi (i alla fall jag) glömmer bort att jag är inne på skype och blir riktigt skraj när någon ropar på mig från det andra rummet. Haha, det var roligt ja:)
(Angående bilden så har Karl sin cykel uppe i lägenheten och måste bära den ner från vindsvåningen varje gång han skall cykla)
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0