Måndag och tentaångest upp till öronen

Idag hade vi den sista föreläsningen innan tentan på fredag. Imorgon är det seminarie och sedan fritt två dagar innan tentan. Känns helt underbart att vi haft alla föreläsningar redan så här många dagar innan domedagen:)
Mamma är och hälsar på mig idag. Det är tur att hon är det! Det ger mig en anledning till att gå på stan istället för att plugga (vilket jag gjort så flitigt hela helgen...) plus att mamma på besök betyder lyxig middag vilket man inte är med om allt för ofta som fattig student... Jag lever mest på nudlar och vatten.
Nu skall vi se på solsidan, myyyys! På torsdag flyttar jag till mitt korridorsrum. Det längtar jag efter!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0