Man orkar liksom inte platta skiten

När håret ser ut såhär så ger man upp innan man försökt. Jag gör det i alla fall. Det kanske inte ser så farligt ut, jag tycker att det ser bra ut på bilderna jämför mig vad det gör i spegeln, haha. Även om jag skulle lägga tid på att platta det så får jag inte styra över hur det skall ligga på huvudet så det är lika bra att låta det vara för då ser man inte att det lägger sig konstigt. Man ser bara ett burr.
Av alla saker i världen fick jag hem ett mobilband att ha mobilen i kring halsen (se bild). Det är inte det minsta diskret och är i största laget. Jag kan ha mobilen i jackfickan. Eller i väskan med skolsaker som jag ändå bär med mig. Eller så har jag den i min stora mobil-på-magen väska som inte rymmer någonting annat än mobilen (inte ens den för iPhonen är tydligen för stor.
Tänk om de kunde tagit lite av materialet från själva bandet till själva fickan till mobilen istället, då kanske den hade fått plats!
Missförstå mig inte, jag tackar Onepiece för den fina gåvan. Jag skall allt komma på ett användningsområde för den. Jag kan kanske fylla den med lite nötter så har jag alltid ett mellanmål till hands, för det får nog plats. En nöt i alla fall. Eller?
//Mika

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri jumsuit från ziperall.com i min blogg om du känner för det :)

2011-10-25 @ 14:19:20
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0