Lycka i ett ljudklipp

Alla har hört Moa Lignells "When I held you".
Jag är fullkomligt galen i den låten. Vissa dagar går den på repeat hela morgonen.
Jag fick precis en ljudklipp där min kompis Ivan spelat in låten. Moas röst är unik och svårslagen men Ivans version ger mig hopp. Han är fruktansvärt duktig och det ger hopp om vad han en dag kommer kunna göra för musik. Det kan vara för att han är en av mina absolut bästa kompisar som jag är svag för hans röst men jag tror inte det, jag tror inte att jag är ensam. Synd att jag måste plugga, jag hade hellre velat försöka skriva låtar till honom, haha. Nu har jag i alla fall någonting som tar mig igenom den här pluggkvällen (natten).
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0