En sådan där bra dag

Okej. Morgonen bestod av att jag fajtades med min godispåse. Efter att ha övertalat, främst mig själv, om att godis inte bör ätas innan och efter både frukost, lunch och middag tejpade jag ihop påsen och la den i solen i fönstret så att innehållet i den skulle bli riktigt varmt och äckligt så att jag inte ville äta det. Snacka om självdisciplin. Jag förstår inte varför jag ens köpte godiset när jag har sådana här problem.

 

Senare under dagen gjorde jag lunch som innehöll rå rök (bla) vilket gör att det smakar förjävligt i min mun nu. Att jag aldrig lär mig.

 

Det har varit strålande sol hela dagen så nu när regnet börjar falla skall jag ge mig ut på en springrunda. Jag är sjukt laddad på att göra vad som helst förutom att plugga och att träna är en av de få sakerna jag inte blir arg på mig själv för att jag gör när jag vet att jag har miljoners med sidor att ta mig igenom innan helgen är slut. Det låter verkligen som att jag har allvarliga problem med mig själv men det anser jag inte att jag har. Jag önskar att jag hade haft mina fula Koss hörlurar här så att jag hade sett riktigt töntig (snarare töntigare) ut när jag springer gatan fram. Endast därför och inte för att det är grymt mycket bättre ljud i dem...

 

När jag kommer hem från min runda skall jag plugga vidare eftersom det är mitt liv.

 

(Ni som inte känner mig förstår förmodligen inte att jag är seriös när jag skriver att det är "en sådan där bra dag".)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0