Edeeeeeeeeen here we are

Nu sitter jag i en av skolans byggnader med Erik och Rosanna och pluggar.
Båda är jättetysta och jag försöker smygläsa lite bloggar eftersom det jag läser om nu är sjukt tråkigt. Det dumma är att jag inte följer några bloggar så jag har ingenting att läsa, därför bloggar jag istället.
Insåg också idag att min helg bara kommer bestå av plugg. Är ledig på fredag och hade en tanke på att åka hem en sväng men nej, jag måste verkligen plugga.
Jag skall köpa tändstickor och ett täcke så att jag kan mysa till det riktigt ordentligt (kommer inte ske). Myyysigt! Nooooot. Jag blir uttråkad av tanken på att jag skall sitta ensam i min lägenhet och plugga. För nu är det tråkiga grejer jag måste plugga på. Det kommer antagligen inte bli så som jag tänkt.
Skönt är det i alla fall att Rosanna skrattar åt lika värdelösa saker som Mika. Jag vet inte vad vi skrattar åt just nu. Idag år vi äcklig lunch och nu är jag trött.
Vi har haft en bra dag men jag har inte fått gjort någonting, det är nog därför jag är så uttråkad. Det går liksom bakåt.
Rosanna undrar hur många högskolepoäng en och samma person läst som mest.
Och så undrar jag varför de har placerat en talande automat som säljer dricka här i pluggsalen. Den ber en välja dryck och sedan tackar den så mycket för köpet. Vem bryr sig? Det är väl ingen som uppskattar att "personalen" i en plåtburk är trevlig. Och även om så lär den ju inte få någon dricks...
Imorgon skall vi förhoppningsvis bli lite fulla på kvällen. Jag och min klass.
Så om någon är sugen på att rädda min helg är det fritt fram. Om jag inte minns helt fel hade jag många vänner i Göteborg. Nu är det läge att komma och hälsa på och inte så mycket som ens lukta på alkohol på en helg, utan istället plugga. Ingen kan väl motstå det?
Är öppen för alla förslag, på ritkigt.
Bara tre timmar kvar! Tagga effektivt plugg nu! Gaaaaah!

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0