Shirt it up

En av mina favorit T-shirtar (för att göra det här till en modeblogg) är den på bilden nedan. Jag köpte den passande nog i USA under min senaste resa dit. Jag har kommit på att jag gillar saker med budskap, jag är verkligen en person som blir mycket gladare av att dricka mitt kaffe ur en kopp som önskar mig en trevlig dag, för att dra ett exempel. T-shirten är dubbelsmart då den stödjer Starlight,  Children's foundation. Det visste jag dock inte när jag köpte den. Jag rykte nog tag i den för att jag tänkte att jag kan bära den de dagar jag vill känna att det inte är hopplöst, ingenting är det. För en sådan sak kan verken jag själv eller någon annan människa övertyg mig om vissa dagar. Nej, en sådan sak måste jag läsa på en tröja:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0