Först var det idag, sedan 39 timmar och nu är jag bara helt lost.

Varje morgon ringer klockan strax efter sex för att jag skall upp och träna. Varje morgon vaknar jag strax efter nio. Varje dag har jag tänkt plugga hela efermiddagen och kvällen men måste istället knö in ett träningspass där eftersom jag sov bort morgonchansen till att träna.
Varje kväll hamnar jag i tv-soffan ute i vardagsrummet och det är alldeles för bra att bo i korridor för jag får inget pluggat. Jag har ingen annan att jämföra med men min korridor är en av de bättre i trakterna.
I tisdags skulle jag, Erik (till vänster), Rosanna (till höger) och Daniel gå på ett föredrag om Kärlek som hölls av bla K.G. Hammar. Det tog oss 40 min att gå dit och när vi väl kom fram var det fullt (populärt förederag). Så istället fikade vi, deppiga. Det hade varit så bra att få svar på om kärlek verkligen är nödvändigt samt vad det innebär att älska. För jag tror det var något sådant de skulle diskutera.
Fotboll på tv med korridoren. Tråkig match och vi diskuterade vårat julbord istället för att titta på den.
Eftersom jag och Rosanna inte ses så mycket så har vi börjat skypa. Igår fick vi en lite godnatthälsning innan sovdags. Det roligaste är att hennes webcam är så bra!
I förmiddags var jag på ett gympastång-pass på gymmet och det var fruktansvärt. Jag hade så mycket träningsvärk från igår att jag knappt pallade med uppvärmningen. Men som alltid kändes det bra efteråt:)
Jag och Andreas var en odiskad tallrik ifrån att gå till Ica och köpa godis men beställde istället hem frukt och gick på ett lite nyttigare alternativ, fruktsallad.
Nu skall jag sova, tjugo över sex är det väckning för då skall Martin och Andreas ut på sin "dagliga" morgonpromenad. Själv tänkte jag träna och efter det väntar en gemensam sk "mysfrukost".
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0