Can I take you, take you higher?

Nu har bloggens andra halva lämnat mig för den här gången. Det blev världens längsta långhelg ihop och hon har nu bott i min korridor en tredjedel av den tiden jag har bott här. Det finns alldeles för mycket att berätta så jag låter bli även idag. Nu skall jag sova så att jag kan hänga på låset på gymmet klockan 06.30 när de öppnar imorgon bitti. Livet hade inte behövt vara så tufft men efter förra måndagens fiasko när jag och Hugo skulle vara hurtiga utan framgång (för min del) så har jag inget val. Plus att det är kul att ha det gjort, haha.
En påminnelse till Mika: Det ät höst. Hösten är din favorit av alla årstiderna så upptäck den innan den är över.

 

Peace out
//Mika

Kommentarer
Postat av: linnea

snälla får jag lägga ut de här bilderna.. jag tog dem, å de är mina ;) och jag vill att du skickar dem till mig nuuuuuu

2011-11-07 @ 08:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0