Back on pluggtrack

Idag har varit en riktigt bra dag! Afrodansen på gymmet igår är nog inte riktigt min grej för idag kunde jag knappt ta mig upp ur sängen. Jag är imponerad av de människor som klarar av ett sådant träningspass och fungerar vanligt dagen efter. Nope, jag får nog hålla mig till pensionärsgympa om jag tänkt göra något utöver att springa...
Träning med Sara, plugg på biblioteket i några timmar och middag med Rosanna. Nu sitter jag i min soffa och borde plugga men känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli så mycket med det ikväll. Jag har verkligen tappat disciplinen! När jag gick på gymnasiet var det inget snack om saken, plugget sträckte sig till långt in på natten. Nu tycker jag att jag skall unna mig både det ena och det andra. Å andra sidan så klara jag ju mig, det går ju bra.
Fast är det inte du som har omtenta på lördag Mika?
Må så vara men en omtenta måste man faktiskt testa på att skriva, livet blir lite mer lärorikt då:)
Det var alltså medvetet jag kuggade min sju kapitels tenta (närmare 400 sidor) så att jag måste skriva den veckan innan nästa tenta. Alltid kul att känna sig flitig!
Det har hur som helst gått för bra på de andra tentorna för att jag skall ändra min studieteknik och börja plugg i tid:)

 

Sjukt skön dag i alla fall. Jag älskar Lund.

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0