Vad hände med mitt liv?

Allt som var olöst blev löst idag så nu är det bara lugna puckar! Ändå kommer jag behöva dygna de två nätterna som är kvar innan vi åker. Varför får jag det alltid att bli så? Visserligen gör det väl inte så mycket denna gången eftersom jag ändå kommer vara jetlagad. (Jag dygnade förresten natten till min egen student, hade lite "sista minuten" plugg att göra-.-) Vissa saker är ovärda. I vilket fall, så försöker jag övertala min lilla dator att överlämna allt sitt material till den stora datorn så att jag kan lämna in den lilla på lagning imorgon. Den totalstrejkar. Nu har den överfört 127 objekt av 1347. Det är alltså första omgången. De 1347 objekten skall sedan från hårddisken till den andra datorn innan jag kan börja med omgång två. Om det ändå hade varit 1337 objekt så att jag känt mig lite eliiiit...

 

Under tiden jag väntar på att teknikens under skall göra sitt spelar jag Lykke Li – Tonight på högsta volym i mörkret i mitt rum, så jag är gärna vaken. Min familj kommer sakna min nattmusik när jag letat mig vidare till andra ställen att spela på:)

 

Jag skrattar åt att jag sitter här och gör ingenting i väntan på datorerna. Nu fick jag panik. Jag kanske borde börja fundera på packning, jag jobbar hela dagen imorgon och på kvällen har jag planer... Klockan fem, am, på onsdag åker vi! Okej; WIIIIIIIIIIEO:D

 

Så vad hände med mitt liv? Det blev alldeles perfekt bra. Det är alldeles perfekt bra! Som Ellie Goulding (nästan) sjunger: "It's not about what you've lost, life's about what you've found"!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0