Uuhm, hey!

Tjatja bloggen! Dålig uppdatering leder till desto mer glädje när det väl händer. Och vem är jag om inte någon som vill sprida glädje?

 

Idag har vi bilat från Santa Barbara till LA vilket egentligen inte är så märkvärdigt. Det är som att åka fram och tillbaka till Ica hemifrån mig ca 6 gånger, förutom att det förmodligen skulle kännas ganska meningslöst att hetsa fram och tillbaka till en mataffär. Vi har alltså förflyttat oss två meningsfulla timmar idag. Nu måste jag lämna över datorn till Linnéa så hinner inte skriva så mycket mer, utan lägger upp några bilder. Vi har tre nätter här i LA innan det bär vidare till Vegas!

 

Santa Barbara, strax innan att jag och Felicia somnade på stranden och jag återfick min fula bränna...
Felicia sa att bilden blev bra men att jag inte riktigt kom med. Min idylliska strandbild blev inte så perfekt.. Har säkert ett tiotal halvkroppsbiler!
Sista kvällen i Santa Barbara! Jag, Sofia och Linnea:)
Snygga!
En ordentlig flurre nere vid vattnet en av dagarna i SB.
Över till Los Angeles:

 

Allt för mig, just nu.
// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0