Världens mysigaste helg

Jag och Linnéa har genom åren försökt att skapa ett tjejgäng men utan framgång. När jag var hos henne i SB insåg jag att hon har ett där. Jag är verkligen inte missnöjd med det gänget vi haft (haha) men det är något visst med att bara vara tjejer. Jag har kommit på att jag har mitt tjejgäng! Dock finns det nästan ingen tid för alla fyra att ses, därför blev vi förvånade när vi lyckades hitta en helg som passade alla. Ingen av oss visste att det var Valborgshelgen vi planerade upp men alla blev lika glada när vi insåg det. Inget smink och inga klackar, bara mys. Så sjukt underbart! Jag längtade ihjäl mig efter helgen hela veckan:)

 

Nu har jag tryckt in ganska många bilder här eftersom jag ville det. Värt att nämna, typ...
Linn vinkar hejdå och med det tackar jag för en grym Valborg! Många djupa diskussioner och man inser hur mycket man är värda för varandra. Genom skratt och tårar, bokstavligen. Och tjejer, bottoms up, bottoms up, ey, what's in ya cup? Loveya!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0