Jag är i extas

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, så mycket har jag redan hunnit med idag. Jag har fyra arbetsdagar kvar innan jag flyger tillbaka till USA. Jag förstår inte att jag inte skrivit mer om det! Denna gången blir det inte bara Santa Barbara utan även LA, Las Vegas och NY, minst. Vi är inte helt klara med planering ännu, det är den jag jobbar på nu. Jag letar hotell samtidigt som jag lyssnar på Maggios skiva och givetvis, dricker kaffe. Jag är fruktansvärt uppe i det blå! Strax skall jag ta mig in till stan för att sedan ta mig ut till havet med Jennifer. Vi har en tradition att skrika in våren (lite som Ronja) fast det känns mer som att det blir ett skrik för sommaren det här året. Om en vecka åker jag, när jag sedan kommer hem igen gör jag det mitt i den svenska sommaren. Hur bra? Så bra!

 

Jag googlade "extas" och kan inte riktigt hålla med om att jag befinner mig i det tillståndet som Wikipedia beskrev. Jag menar mest bara att jag är glad, så in i bänken:)

 

//Mika

Kommentarer
Postat av: AK

Bra, här är en till som kollar upp saker

2011-05-11 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0