Hejhej bloggen!

Jag kan sakna att skriva här när jag inte gjort det på länge. Det dyker upp så mycket roligt som är värt att dela med sig av. Även om jag inte skriver vad jag gör varje dag så känns det ibland som att jag har saker att "skriva igen". När jag skrev dagbok dagligen var det något av det jobbigaste jag visste, för det hände ganska ofta att jag hade en vecka att skriva ikapp för att man skulle förstå det jag skrev för dagen. Det gjorde att jag bara sköt på det ännu mer och tillslut hade jag inte en chans att minnas alla dagar jag missat, vilket gjorde att jag kom undan!
Så nu tänkte jag skriva ikapp de senaste dagarna, eller snarare lägga upp lite bilder:)

 

I onsdags träffade jag Karl för att han skulle lära mig att använda min kamera. Det gick bra, jag lärde mig allt han kan (nästan i alla fall). Vi drack kaffe och åt glass och det både snöade, haglade och regnade på oss, tror jag. Säkerligen var det sol stundvis också:)

På kvällen blev det reunion! Inte för mig kanske, men nästan. Valdi gänget var samlat i Göteborg och det blev dags för utgång.

?

Jesper var inte alls full, bara glad att få hälsa på i Göteborg:)

I lördags fyllde Nathalie 20 år och hennes syster hade fixar med en överraskningsfest för henne. Själv missade jag själva överraskningsmomentet eftersom jag befann mig på Ica då men jag trillade in i efterhand. Det blev i alla fall väldigt lyckat!

Johan var riktigt taggad, haha!

Jag säger inte att du var full Simon, men du tyckte att den här bilden blev jättebra och du ville att jag skulle lägga upp den på bloggen! Personligen måste jag säga att jag tycker att du kan se bättre ut... Haha, fast du är inte ful alltså!

Igår var jag i stallet i kvällssolen och blev kär i en kanin.

Idag har jag varit på Ica:) Nu skall jag sova för planen är att gå upp och springa innan jobbet, så att jag har det gjort. Jag hoppas att jag lyckas hålla vad jag lovat mig själv...

 

 

Har också lyssnat på "My heart" med The Perishers hela dagen. Jag älskar när Ivan spelar den:                                                                       "If you’d feel like I feel
And if you’d know what I know
I don’t think you’d ever play me
I know you’d never play me
"

 

 

//Mika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0