Gradution!

Jag fick en grym plats för att fota tjejerna när de gick upp på scenen och tog emot sin röda bok från SBCC. Tyvärr har jag inte den kameran här just nu så jag får bjuda på lite mobilbilder istället. Efter en lång väntan i stekhet sol var alla elever "graduatade". På kvällen blev det fest i IV, det känns som att jag inte varit hemma sedan jag var här sist.
Sötaste tjejerna:)
Petra är brun, jag är orange, mitt hår är okammat.
Jag och Petra diskuterade hur lätt det är att dö genom att ta ett litet kliv för mycket över kanten och falla många meter innan man hamnar i havet. En diskussion som satte igång festen på riktigt!
Idag är det strålande sol och vi smider planer för dagen! Sooo long!
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0