Everything has it's bright side!

Nu börjar det dra ihop sig! Jag har en arbetsdag kvar innan jag åker på semester i en månad, det har jag fattat ett tag nu. Vad jag insåg idag är att jag när jag kommer hem har en ynka liten sommarmånad att jobba, sedan är det finito! Jag har "sagt upp mig" efter mitt sommarjobb. Det kändes lite sorgligt idag, speciellt eftersom alla inte jobbar som vanligt under sommaren, alltså är de här dagarna de sista tillsammans med vissa. Jag vill vara på tusen ställen samtidigt och göra tusen saker i samma nu. Jag kommer verkligen sakna de små liven som får våran lilla Ica-butik att gå runt:)

 

Vi fick nya tröjor idag (igår för dem som jobbade då!)
Carro min kompis, jag saknar henne redan och jag har inte ens åkt ännu!
Försökte själv visa hur tröjorna ser ut först men det är ju helt värdelöst att försöka fota sig själv med en iPhone eftersom man måste hålla i den hela tiden. Vilket problem:)
Åh, jag är så glad att jag jobbar på Ica! Och de nya tröjorna är hur goa som helst!

 

//Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0