Tagg tagg tagg tagg tagg tagg tagg tagg!

Efter att ha inventerat 443 olika godissorter (tillsammans med Pia men ändå) träffade jag Linn. Idag var hon ganska sur till en början men jag lyckades mjuka upp henne och sedan taggade vi som aldrig förr. För er som inte känner mig så älskar jag att åka buss, helst skall det vara långt. Jag är överlycklig över att Linn inte fick sin vilja igenom, vilken var att flyga till Frankrike. På fredag morgon får jag kliva på en buss som jag vet att jag skall sitta på i 27 timmar, det är lycka för mig.

 

Min packningslista:
En kopp
Dator
Linn

 

Jag har även uträttat ärenden åt Joel idag! Han befinner sig på plats nere i Val D'isere men hans favoritvax har tagit slut så det har jag köpt. Och gooooodis! Det har med andra ord varit ganska mycket Alpfix idag, vilket jag gillar.

 

En regel:
Det finns säkert många regler men jag och Linn har bestämt (innan det slog oss att vi har en dator och trådlöst internet på rummet) att det blir en facebookfri vecka. Det låter hur gött som helst! Frågan är bara om någon utav oss kommer smyga upp på natten och facebooka i smyg. Så beroende kan man väl inte vara, eller? Bloggning är tillåtet!

 

Ett problem:
Det största problemet för oss är att vi får frukost och en trerätters middag serverad varje dag. Vi har verkligen försökt undvika det (vi vill laga stenhård lasagne som tidigare år) men har inte lyckats. Idag slog det oss att vi kanske till och med kommer ha någon som städar åt oss, dagligen!

 

Trots det skall vi nog ha en bra vecka. För övrigt har vi delat upp packningen lite så att vi slipper konka på dubbelt; Linn tar med tandkräm och jag tandborste! Skönt när man är så tajta att man kan dela på allt:)

 

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0