Plugga plugga plugga plugga plugga

Just nu är jag i full gång med att försöka komma på hur mitt liv skall se ut efter sommaren. Jag vill slita mig från Ica innan jag tröttnar och så längtar jag efter att få börja plugga! Att få sitta uppe halva nätterna och jobba på någonting som intresserar mig. Jag känner att jag vill ha en utmaning! Så det är vad jag jobabr på! Men så hittade jag det här som jag skrev förra året:

 


"Haha insåg just att livet kanske inte är så bra! Kemi/biologi prov på över hundra sidor på tisdag (skrivtiden är på tre timmar), en kemilabb som ska vara inne ikväll som jag inte börjat på, matteprov på fredag, en 15 minuter lång redovisning om GI-metoden på biokemisk nivå imorgon, nationella i engelska imorgon, tyskaredovisning om boken vi läser på tyska samt att jag skall hålla en diskussion på 20 minuter med Linnéa på tyska på måndag, svenskatalet ska skrivas innan fredag och hållas på måndag, tre analyserande uppsatser i svenska ska in nästa vecka,helgen ska spenderas i skolan, nu inte bara söndag utan även lördag 9-16.30. Dansföreställning nästa vecka med rep, dagligen. KILL ME KILL ME KILL ME. Haha :)"

 



Så nu är jag inte lika taggad. Eller? Joooooo, för jag tänker inte hamna i exakt det läget igen. Been there, done that. Jag orkar knappt läsa det. Det skall också tillägas att skolans planering inte såg ut så. Det är en av mina dolda talanger att lyckas klumpa ihop allt. Eller som man säger; skjuta upp saker. Hur som helst är jag uppspelt när jag ser alla möjligheter här i världen! Det finns så mycket jag vill göra att jag blir crazy! Helt makalöst crazy:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0