Okej, såhär är läget:

Jag har så galet mycket att skriva om min skidresa att jag inte vet var jag skall börja. Nu måste jag passa på att sova mellan jobbpassen så jag får försöka göra det imorgon.
Jag är tillbaka i verkligheten. Idag gick mina hörlurar sönder och jag var tvungen att köpa ett nytt busskort. Plus att mitt ansikte spricker varje gång jag ler, vilket inte ens är charmigt här hemma (bränd av solen). Jag har seriöst satt fyra klockor på ringning inför imorgon! Jag skriver om våran resa så fort jag får tid, om jag får tid innan jag jobbar ihjäl mig eller halkar på en isfläck:) Lite mycket att göra.
(Jag är verkligen inte alls deppig över att vara hemma. På riktigt alltså, inte deppig.)
// All yours Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0