Heeej Yammi!

Jag förstår inte hur en snabb fika vid fem kan göra att jag är hemma strax innan nio? Jag missade att träna med Simon men köpte godis istället så det jämnade ut sig. Idag har jag äntligen träffat Yammi! Det var så längesedan sist så jag har glömt när det var, på riktigt...:/

 

Jag har köpt en mugg till min farmor ur serien "Fika med Farmor". Jag hittade också en jättego mugg som jag tänkte ge till Linnéa någon gång men nu när jag provdruckit ur den tror jag att jag behåller den själv:
"dear God,
all I want
is a facelift
and a fantastic
sexlife,
that's not
asking too
much, is it?"

 

Så står det på den men det var inte därför jag köpte den. De andra muggarna lät inte bättre.

 

Nu tar jag mig igenom ett högskoleprov som uppvärmning inför lördag. Har aldrig kastat en blick på ett innan så det kanske är på tiden. Det känns som att sitta och plugga och mumma vad jag gillar det! Haha, konstigt men så är det:) Har också fixat det sista inför resan till Linnéa idag, om fem dagar åker jag, hihihihi:)

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0