"Du vet inte om det än, det kommer att bli du och jag tillslut"

Jag hade tänkt skriva ett jättebra blogginlägg men så insåg jag nu vad klockan är så jag struntar i det. Imorgon är min lediga dag, så jag tackade ja till lite inventering klockan sex på morgonen. Så om sex timmar minus sexton minuter går min buss! Fast det känns inte alls jobbigt, jag och Linn åker till Alperna på fredag så jag har massa lediga dagar framför mig!
'
Idag har jag suttit vid Linnéas köksbord och tagit kort på mig själv i brist på annat att göra. Hon var inte hemma?
För att skippa min fruktansvärt roliga sida så är jag där ganska ofta nu för tiden för att pussla ihop den gemensamma resan jag skall göra med hennes familj, och till viss del även Linnéa själv. Fast att jag satt och tog kort på mig själv stämmer...
//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0