Aaaahhhhh

En blogg har man för att man vill att andra skall läsa det man skriver, antar jag. Eller för att man själv vill hålla koll på sitt liv? Jag har inte riktigt kommit på grejen med att ha blogg men nu vill jag helt klart skryta och det offentligt, därav ett blogginlägg. Jag har varit vaken i nästan tre timmar (det var det jag ville skryta om). Jag gick upp tidigt för att få gjort så mycket som möjligt och hallå, kan man annat än att älska idag? Det är så mycket sol ute att strålarna får slåss om plats på marken att slå ner i. Nu äter jag frukost, för er som undrar. Nästa gång jag skriver skall det handla om Alperna, jag orkar bara inte ta tag i det nu. Nu skall jag bättra på min bränna lite sedan skall jag städa mitt rum innan jobbet! (Det där med brännan skrev jag bara för att det lät bra, kommer alltså inte att ske). Jag tror även att det är dags för årets första joggingrunda utomhus idag! Man hinner med så mycket när man går upp tidigt! Säääg what vad livet är bra!
Den här bilden är inte från nu så det kanske blir lite fel men jag vill beskriva dagens väder med den. Och att det är en soft morgon. Bilden är från i torsdags morgon när jag satt på våran balkong, värmde upp inför backen och gillade livet. (Borde jag skiva att jag tycker om livet några gånger till så att ni förstår det?)
// Mika

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Gaaaalet!

2011-03-16 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0