Som facebook säger: Bästa helgen på länge!

"Midsommar 2009 innehöll ett världsrekord, ett riktigt fyllesvin, ett bra fynd och den äckligaste midsommarmaten du kan tänka dig!"

 

Två år senare gjorde vi det igen. Filippas hus på Bästkusten fixade paryt! Tyvärr blev det inget nytt världsrekord, inte bara ett fyllesvin, inget fynd vad jag kan minnas och midsommarmaten var inte ett dugg äcklig. Däremot samma gäng! Systemkameran lämnade jag hemma och min lilla kamera som jag hade med mig tog jag upp vid ett tillfälle under kvällen, så alla kort är tagna runt samma bord. Bättre att leva i nuet än bakom en kamera:)
Jag och Linnéa försökte oss på att göra kransar och vi trodde aldrig att det skulle gå vägen...
Till en början såg de ut att bli som de tidigare åren, vilket inte har vart kransar i toppklass.
MEN! Vi fick fasen till det! Jag måste få skryta för de blev galet snygga, haha. Enjoy!
Jag och en hund som inte vill vara med på bild:)

Jag och Felicia, vi tar alltid kort på oss själva med våra telefoner. Som en liten hobby vi har.
Har hört att Mauran gillar tjejer...
Även att tjejer gillar Mauran...
Linnéa, Filippa, Jacob och det berömda fotobordet.

 

Som alltid när något roligt händer har jag planer dagen efter. Vid nio på lördag morgon satte jag mig på en buss med en resa på 6 timmar framför mig. Konstigt nog var det inte alls jobbigt och det kan jag nog tacka min iPhone för eftersom den stod för musiken större delen av resan. Idag vaknade jag upp i vårt hus in the middle of nowhere vilket är ett sjukt galet bra ställe att vakna upp på.
En bild på dagens frukost för alla intresserade!

 

Jag har också klippt massor med gräs idag. Kommentar: Jag tyckte att det var roligt så det är något jag tänker fortsätta med:)
Med andra ord; bästa helgen på länge!

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0