Jaggillarinteattkommapådummarubrikersåjagkommerbarapåsnälla.

Igår fyllde Lucas amerikansk ålder och efter att ha tagit sig hem från jobbet i Skövde bjöd han idag på tårta och kaffe (alkohol för de lite tuffare). Som vanligt stönade folk när jag tog upp kameran... för sjuttioelfte gången. Jag konstaterade också ett antal gånger att det var exakt tre år sedan vi började umgås. Midsommar 2008 på Hamburgö var startskottet. Jag har flera gånger tänkt på vad jag och Linnéa hade gått miste om ifall att vi inte tagit oss till festen där vi inte kände en jäkel. För det var ungefär så det var.
Världens bästa Lucas:) Hejhej på dig om du läser det här (vilket du inte gör för du tycker att det är töntigt att jag bloggar)
Jag och Johan försökte oss på lite planering inför sommaren. Kan hända att det gick bra:)

 

Jag blir glad av att sitta inne på facebook och se att alla möjliga människor checkar in längst med västkusten för att fira midsommar. Om sex timmar skall jag sätta mig på en buss till Bovallstrand och här sitter jag och skypar med Linnéa och konstaterar att vi nog inte borde dela lägenhet i alla fall. Varför har jag inte lärt mig att sova?

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0