En ond cirkel

Nu vill jag inte att ni missförstår mig (det vill jag alltid annars...). Andy kom in på Chapman vilket är galet roligt! Han har samlat sina projekt i en film som visar hur grym han är. Givetvis platsar filmen här på bloggen. Linnéa länkar den från Vimeo och vips så startas den varje gång man går in på www.welosecontrol.blogg.se. Lättskrämd som jag är har jag därför tagit avstånd från min egen blogg vilket har lett till att vi har en läsare mindre per dag vilket i sin tur har lett till blogg-depression. Det är jobbigt när man tappar en så stor del av sina läsare. Jag tror att jag kommit över det nu men undrar fortfarande hur länge filmen kommer hänga med som bakgrundsljud. Om ni inte kollat in filmen ännu borde ni verkligen göra det, tre inlägg ner!
//Mika

Kommentarer
Postat av: Andy

Haha tack snalla tjejer for lankningen! alskar att den kommer pa varje gang ;) du far skriva massa inlagg sa den byter sida helt enkelt.

2011-06-21 @ 04:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0