"Och må dina hårddiskar förevigt krasha"

Jag tänkte att jag genast måste försvara mig med att jag inte upptäckt låten först nu men saken är den att jag nästan har det. Texten kan jag utantill tack vare statusuppdateringar på facebook men jag har inte vetat vilken låt den tillhör förrän häromdagen då den kom på i Yammis bil. Då äntligen kopplade jag! Det jag gillar med den, eller i alla fall delar av den, är att den är realistisk på så vis att det är ungefär så mycket ont jag kan med att önska en annan människa. Jag känner inte att jag vill att någons liv skall gå i kras men lite pinkoder hit och dit kan gott och väl glömmas bort...
Man hinner komma på mycket i Yammis bil. Vi hade förresten en oslagbar kväll vid havet den dagen.

 

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0